19 Οκτ 2013

Ο Νότης Μαριάς στηρίζει την Πανελλήνια Ένωση Αξιωματικών Λιμενικού Σώματος

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ 19/10/2013


Μήνυμα στήριξης προς την Πανελλήνια Ένωση Αξιωματικών Λιμενικού Σώματος ενόψει του σημερινού 6ου Ετήσιου Τακτικού Συνεδρίου της απέστειλε ο  Κοινοβουλευτικός Εκπρόσωπος των Ανεξάρτητων Ελλήνων, Τομεάρχης Οικονομικών, Βουλευτής Ηρακλείου και Επικεφαλής του Πολιτικού Κινήματος ΑΝΤΙΜΝΗΜΟΝΙΑΚΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ Νότης Μαριάς στο οποίο επισήμανε τα παρακάτω:

«Αγαπητοί φίλοι,

Σας ευχαριστώ για τη πρόσκληση που μου απευθύνατε να συμμετάσχω στο 6ο  Ετήσιο Τακτικό Συνέδριο της Πανελλήνιας Ένωσης Αξιωματικών Λιμενικού Σώματος, πλην όμως λόγω ανειλημμένων κοινοβουλευτικών υποχρεώσεών μου στην Αθήνα, αδυνατώ να παρευρεθώ στις εργασίες του συνεδρίου σας.
Χαιρετίζω την εκδήλωσή σας και αναμένω να μου αποστείλετε τα συμπεράσματα της ενημερωτικής ημερίδας σας, προκειμένου να τα λάβω υπόψη μου στα πλαίσια της άσκησης των κοινοβουλευτικών μου καθηκόντων.
Συμπαραστέκομαι και στηρίζω θερμά τη σημερινή σας εκδήλωση και παρακαλώ να μεταφέρετε τους χαιρετισμούς μου σε όλους τους παρευρισκόμενους.
Σας εύχομαι καλή επιτυχία.


                                                                                                                                                                                                                                                              Με φιλικούς χαιρετισμούς 


                                                                                                                                                                                                                                                                                                           Νότης Μαριάς»