ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ 10/05/2013
Ο Βουλευτής Ηρακλείου Νότης Μαριάς κατέθεσε αναφορά σχετικό δημοσίευμα που αφορά την ταλαιπωρία των ασφαλισμένων του ΟΠΑΔ στην Κεντρική Υπηρεσία του Οργανισμού προκειμένου να θεωρήσουν τα βιβλιάρια υγείας τους στις 9 Μαΐου 2013.
Ο Βουλευτής Ηρακλείου Νότης Μαριάς κατέθεσε αναφορά σχετικό δημοσίευμα που αφορά την ταλαιπωρία των ασφαλισμένων του ΟΠΑΔ στην Κεντρική Υπηρεσία του Οργανισμού προκειμένου να θεωρήσουν τα βιβλιάρια υγείας τους στις 9 Μαΐου 2013.
Το πλήθος των ασφαλισμένων στην Περιφέρεια Αττικής εξυπηρετείται από ένα μόνο κατάστημα, αυτό της Κεντρικής Υπηρεσίας, όπου και παρατηρούνται τα φαινόμενα ταλαιπωρίας τους, εφόσον είναι και το μοναδικό σημείο εξυπηρέτησης για μεγάλο πλήθος ασφαλισμένων.
Ειδικότερα, η υπηρεσία λειτουργεί από τις 09:00 το πρωί ωστόσο πολλοί ήταν οι ασφαλισμένοι που έφθασαν σε αυτή από τις 01:00 μετά τα μεσάνυχτα ώστε να εγγραφούν σε χειρόγραφη λίστα.
Ωστόσο, οι υπάλληλοι μπορούν να εξυπηρετήσουν το πολύ 250 άτομα, πολύ λιγότερα από τον αριθμό των εγγεγραμμένων στην λίστα.
Στην αναφορά ο Βουλευτής Νότης Μαριάς ζητάει απάντηση, ενέργειες και σχετική ενημέρωση.